Ändring i träningsschemat

Mat6

 

Nu har jag gjort en del ändringar i mitt träningsschema. Tidigare har jag bara kört styrketräning och ingen kondition förutom uppvärmningen då. Jag känner att jag har fått lite större muskler men dom är inte så synliga som jag vill. Därför har jag lagt in minst 20 minuter kondition varje pass. Sen tänkte jag testa att köra tyngre och färre repetitioner några veckor och se vad jag får för resultat. Och som tidigare kör jag 4 pass i veckan, mer än det hinner jag inte. Men jag har faktiskt funderat på att lägga till 2 pass som jag kan köra hemma när lillan har somnat. Ett rent magpass och ett med mage och axlar kanske. Men jag vet inte, det kanske är dumt att lägga till för mycket på en gång. Jag vill ju inte bli less och sedan lägga av helt. Vi får se hur jag gör.. 🙂

Inga kommentarer ännu

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *

Välkommen till en lite nyttigare receptsida!

Här kommer ni hitta en massa nyttiga recept. Allt från goda snacks till festligare måltider med mera.

En god hälsa kommer först och främst från insidan därför är det viktigt att tänka på vad man stoppar i sig.

Kontakt: sandra@litenyttigare.se

Blogglistenhits


myTaste.se